slika1

Ponovno odkrijte sebe!

jazsemvredu-naslovna2

Življenje brez strahu!

jazsemvredu-naslovna3
Antidepresivi • Strokovnjak odgovarja in svetuje • Psihoterapija forum

Antidepresivi

Vprašajte strokovnjaka kako reševati vaše težave z depresijo;
pomoč, svetovanje, predlogi in komentarji terapevtke za vaš primer.

Antidepresivi

Odgovor Videoteka sr. 16.maj.2018 15.23

Dober dan. Kot prvo naj povem da vzemam antidepresive ze 27dan in res ne vem kaj se dogaja.kot prvo imam vrtoglavico,otem ne morem spati saj se vsak dan zbudim okoli šeste ure zjutraj .tablet pojem zjutraj ko s zbudim.na vsake toliko casa mi trzajo misice in cutim mravljince in nekaksno napetost v glavi.popoldan ko se ulezem ko nekaj casa lezimme kar nekako strese in kar naenkrat sem nervozen in ne morem vec lezati imam pospeseni srcni utrip.ko lezim imam nekako napeto glavo in tudi mravljince kdaj pa kdaj.je to lahko posledica antidepresivov?hvala za odgovor
Videoteka
 
Prispevkov: 7
Član od: sr. 16.maj.2018 15.05

Re: Antidepresivi

Odgovor Videoteka sr. 16.maj.2018 15.42

Vprasal bi se koliko časa bom moral se jemati antidepresive da bom obcutil kaksno izboljsanje in ne samo novis utrujajocih simptomov zdravila ?ali naj antidepresive cipralex jem se naprej najlepsa hvala za odgovor
Videoteka
 
Prispevkov: 7
Član od: sr. 16.maj.2018 15.05

Re: Antidepresivi

Odgovor Nevenka čet. 17.maj.2018 13.21

Pozdravljeni,

znaki, ki jih opisujete, so skoraj sigurno posledica jemanja antidepresivov oz. stranski učinki. Zdravilo bi moralo počasi začeti delovati, stranski učinki pa se bodo postopoma ublažili ali izzveneli. Svetujem vam, da nadaljujete z jemanjem še kakšen mesec, če po tem času ne bo izboljšanja, pa bi se bilo dobro ponovno oglasiti pri zdravniku, ki vam jih je predpisal, da se odloči, kako naprej. Na voljo je veliko različnih antidepresivov in če ta ne bo imel zadovoljujočega učinka, ga lahko zamenjate, seveda po navodilih zdravnika. Drugače pa navadno izboljšanje prihaja postopoma, najprej se bolje počutite del dneva, morda tudi samo kakšno uro, kasneje pa je tega vedno več. Znake Izboljšanja lahko pričakujemo najprej po tretjem tednu.

Vse dobro
Nevenka
Uporabniški avatar
Nevenka
spec. psihoterapije transakcijske analize
 
Prispevkov: 589
Član od: tor. 13.apr.2010 18.04
Kraj: Ljubljana

Re: Antidepresivi

Odgovor Videoteka čet. 17.maj.2018 14.23

Najlepša hvala za odgovor
Videoteka
 
Prispevkov: 7
Član od: sr. 16.maj.2018 15.05

Re: Antidepresivi

Odgovor Videoteka pet. 18.maj.2018 6.46

Lp oprostite bi postavil se eno vprasanje.vceraj sem imel mravljince po rokah in nogah tudi na glavi in sem se prisilil da grem malo hoditin ko sem hotel hoditi me je zanasalo sem se mogel truditi da je šlo .namreč malo se bojim da ni slucajno multisklroza ,mravljincev prej nisem imel,vrtelo se mi je .vprasal bi ce bi bila ms ali bi imel mravljince že preden sem začel z antidepresivi?upam da je razlog stalna zaskrbljenost,saj v četrtek imam nevrologa ampak bi bil malo bolj pomirjen in bi lažje počakal še teh šest dni .hvala
Videoteka
 
Prispevkov: 7
Član od: sr. 16.maj.2018 15.05

Re: Antidepresivi

Odgovor Nevenka pet. 18.maj.2018 7.59

Pozdravljeni,

seveda je razlog stalna zaskrbljenost, mravljinčenje vsepovsod je zelo pogost znak anksioznosti, omotica in občutek, da nas zanaša pri hoji oz. vleče v eno ali drugo smer, da se tla dvigujejo oz. niso ravna, pa še cel kup drugih občutkov, pa je še bolj tipično, saj si človek, ki je prestrašen, nadvse želi obdržat kontrolo, omotica pa je ravno to, česar se najbolj boji - izguba kontrole.

Ne skrbite, ne gre za ms, gre za mešanico stranskih učinkov zdravil in osnovnih težav z anksioznostjo. Tudi, če bi bilo mravljinčenje že prej, je to še vedno eden od znakov anksioznosti. Nikar ne raziskujte znakov po internetu, ker boste "dobili" vse, kar boste prebrali. Ko se enkrat človek začne opazovati, se ti znaki vedno povečajo in vedno več jih je.

Ti problemi pa imajo še eno "luštno" lastnost, namreč selijo se. Ko se enkrat nehamo bati, da imamo ms, nas "uščipne" nekaj drugega, pa začnemo fantazirati o raku, infarktu, skratka vedno so neke strašne smrtonosne bolezni, nikoli ni npr. nategnjena mišica ali prehlad :pomezik: Tako da bo verjetno enkrat potrebno delo na sebi, samo antidepresivi navadno ne pomagajo. Dokler se človek boji, simptomi pač so, ko pa se z njimi sprijaznimo, začnejo počasi, ampak res počasi izginevati. Telo vedno reagira z zamikom. Ko je razumu že vse jasno, simptomi še vedno malo brcajo, in s tem je treba računati. Gre torej za to, da se kljub nevemkakšnim čudnim dogajanjem v našem telesu imamo fajn in poskušamo čim bolj zanimivo živeti. Potem pa kar naenkrat ugotovimo, da dogajanja ni več...

Vse bo dobro, ne skrbite :pomezik:
Nevenka
Uporabniški avatar
Nevenka
spec. psihoterapije transakcijske analize
 
Prispevkov: 589
Član od: tor. 13.apr.2010 18.04
Kraj: Ljubljana

Re: Antidepresivi

Odgovor Videoteka pet. 18.maj.2018 8.45

Najlepša hvala za izčrpen odgovor lp
Videoteka
 
Prispevkov: 7
Član od: sr. 16.maj.2018 15.05

Re: Antidepresivi

Odgovor Videoteka pet. 1.jun.2018 6.44

Lp vprasal bi samo se eno vprasanje .sedaj me bolijo ze sklepi nekako mi pokajo ko jih premikam in ko hodim me v kolkih boli ali jento obicajno in lahko se naprej jem ad da ne bo skoz slabse ?hvala
Videoteka
 
Prispevkov: 7
Član od: sr. 16.maj.2018 15.05

Re: Antidepresivi

Odgovor Videoteka pet. 1.jun.2018 7.18

Sem bil vceraj pri zdravnici in je rekla da jem naprej a kaj ko je skoz slabse i lahko zmanjsal dozo ad ?
Videoteka
 
Prispevkov: 7
Član od: sr. 16.maj.2018 15.05


Vrni se na Strokovnjak odgovarja in svetuje

Kdo je prisoten

Po forumu brska: (ni prijavljenih) in 0 gostov

cron