slika1

Ponovno odkrijte sebe!

jazsemvredu-naslovna2

Življenje brez strahu!

jazsemvredu-naslovna3
nenavadni obcutki • Strokovnjak odgovarja in svetuje • Psihoterapija forum

nenavadni obcutki

Vprašajte strokovnjaka kako reševati vaše težave z anksioznostjo;
pomoč, svetovanje, predlogi in komentarji terapevtke za vaš primer.

nenavadni obcutki

Odgovor emy1983 čet. 25.feb.2016 13.40

Lp.zadnjih 6 mesecev imam cudne simptome ki jih ne najdem vzroka.mogoce bi mi vi lahko svetovali.zacelo se je lani oktobra po operaciji hernije.dva tedna po operaciji sem bila ok nato so se zaceli nenavadni simptomi glavobol v zadnjem delu glave in hudo stiskanje v prsih.srce mi je neenakomerno razbijalo.ker sem mislila da imam infarkt sem 5 dni zapored koncala v dezurni kjer so opravili ekg ki je bil brez problemov.prestrasena sem bila zelo.ko sem sla s psom na sprehod sem ga prevec potegnila in naslednji dan sem se zbudila z bolecino v levi rami in v krizu.tudi roke so me bolele v nadlahteh.ker sem bila prestrasena sem sla gledat simtome za bolecino v misicah kjer mi je ven vrglo ms.zacela sem se jokati ker sem bila ptepricana da imam to bolezen.zacelo se je utripanje pod ocesom nekaj dni nato se je spremenilo v neko scemenje i ki se ke raztezalo od ocesa proti licnici in bradi kot neko mravljincenje oz zategovanje.glavobol se je nadeljaval bolecine v podlahteh tudi.sla sem nevrologu ki me je sprejel in sem mu opisala svoje simptome.naj se omenim da sem bila utrujuena da nisem mogla opravljat vsakodnevnih hisnih opravil.nevrolog me je sprejel na odelek zaradi suma na ponovitev hernije zaradi bolecin v krizu in me tudi obdrzal v bolnici na preiskavah .ct glave in mr glave sta bila brez problemov.ker so mi tudi oni sumili na ms sem bila zaskrbljena dva tedna sem skupaj prejokala zacel me je pecti jezik imela sem knedlo v grlu da sploh nisem mogla govoriti tresle so se mi noge roke vrat in ramena so bila tako pekoca kot bi me ozgali z ognjem.cuden pritisk v glavi zacelo se je trzanje misic po celem telesu nisem vedla kaj se dogaja.nisem mogla prehodit par metrov napadi z razbijanjem srca so se nadaljevali.opravila sem tudi vidno polje b.p.po teh izvidih so me spustili domov s paroksatom.naj omenim da sem pekoce roke ramena in vrat dobila ko sem zacela piti paroxat??nevrolog me je dal tudi na mr vratme hrbtenice ki sem jo imela pred dvema rednoma.po pitju paroxata se je pocutje malo izboljsalo vendar je ostalo tisto scemenje pod ocesom in pojavile so se tudi rahle bolecine v celu med ocesi in v korenu nosu .glavobol je ostal in malce bolece roke.po 1. 5 meseca jemanja paroxata sem naenkrat prenehala ker mi jih je zmanjkalo oz.je bil zdravnik na dopustu.dva dni je bilo pocutje ok nato so se spet zaceli neki elektricni sunki po telesu mravljincenje rok in mog zdaj tudi po celem obrazu bolec pekoc vrat in ramena vse do sredine hrbta jezik gorec in usta.velika utrujenost zamagljen vid oz.obcutek nerealnosti.zato sem poklicala teden dni nazaj zdravnika ki mi je predpisal seroxat 30 mg paroxat je bil 20 mg.ker je bilo par dni vmes ko nisem pila ad me vse boli vsi simptomi so tu seroxat sem zacela piti prva 3 dni po polovico nato pa ze tri dni celo.in nic ni boljse se slabse se pocutim.opravicujem se na tako dolgo pisanju vendar si nikakor ne morem razloziti teh simptomov ali je res mozno da je to vse skupaj anksioznost ali je kaj drugega se vmes.in kako se lahko pozdravim da ti simptomi izginejo.ali je mozno da je anksioznost ali depresija ne vem?prisotna vsaki dan 24 ur in ce je res lahko vse to psihicno.danes recimo me ze celo jutro mravljinci v zadnjem delu glave proti proti sredini pekoc jezik in utrujenost.prosim svetujte ali bi mogoce se na kaksne preglede ceprav me crvi v notranjosti da je to vse ms in da je bilo prezgodaj da bi se videlo na mr glave.pomislila sem tudi na fibromialgijo.upam za vas nasvet saj sem ze zelo obupana saj mi nihce ne more postaviti diagnoze
emy1983
 
Prispevkov: 1
Član od: sr. 24.feb.2016 11.42

Re: nenavadni obcutki

Odgovor Nevenka pet. 26.feb.2016 21.32

Pozdravljena,

pozorno sem prebrala vaše sporočilo. Glavobol po operaciji, stiskanje v prsih in hitro bitje srca so smptomi, ki so zelo tipični za začetek anksioznosti. Kadar se jih prestrašimo in začnemo raziskovati, kaj se dogaja, se stopnjujejo in priključijo se jim še kakšni drugi simptomi. Utripanje pod očesom, ščemenje, mravljinčenje in še kaj je navadno v istem paketu psihosomatskih znakov. Zaradi borbe z vsemi simptomi smo seveda neznansko utrujeni in brez volje, včasih se pridruži še depresija.

Antidepresivi seveda niso mogli pomagati, ker ste jih jemali prekratek čas. Polno delovanje teh zdravil se namreč razvije šele po enem do dveh mesecih, prej je vedno slabše kot na začetku, saj se pridružijo še stranski učinki teh, ki so velikokrat neznosni in potem človek ne ve več, kaj je osnovni problem in kaj posledica. Utrujenost, slabši vid, raznorazne bolečine in čudni občutki velikokrat spremljajo antidepresive, vsaj na začetku, navadno se to po nekem času umiri. Ampak pri vas je bil ta čas absolutno prekratek.

Na vašem mestu bi nadaljevala z jemanjem antidepresivov, ampak bi jih jemala resno in redno brez prekinitve. Računajte na to, da bo boljše šele čez kakšne dva meseca, včasih tudi že prej, ampak je treba biti potrpežljiv. Do takrat pa bo kvečjemu slabše in ta čas je pač treba nekako zdržati. Obenem pa bi začela tudi s psihoterapijo. Zdravila simptome sicer začasno ublažijo ali odpravjo, problema pa ne rešijo in velikokrat se potem, ko prenehamo z jemanjem, stvar ponovi. Jemati jih je pa potrebno minimalno šest mesecev ali rajši dlje in če se po tem začnete zelo dobro počutiti, zdravila počasi, ampak res počasi opuščati.

Drugače pa naj vas ne skrbi, glede na vse preiskave, ki ste jih že naredili, je vse to verjetno psihičnega izvora, kar se pogosto zgodi po kakšnih operacijah, velikih spremembah v življenju, ko se v nekem obdobju ustrašimo zase ali za druge. Vse bo v redu, verjemite. Poskuste počasi razmišljati o čem drugem, si poiskati kakšen zabaven konjiček, spoznavati nove ljudi, karkoli, samo da bo bolj zanimivo, kot je opazovanje vašega telesa. In počasi počasi bodo simptomi izginjali. Je pa res, da bo potrebno nekaj časa in veliko ljubeče potrpežljivosti s samo seboj in svojim telesom.

Veliko poguma in miren večer --<--@
Nevenka
Uporabniški avatar
Nevenka
spec. psihoterapije transakcijske analize
 
Prispevkov: 646
Član od: tor. 13.apr.2010 18.04
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Strokovnjak odgovarja in svetuje

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [iskalni robotek] in 1 gost