slika1

Ponovno odkrijte sebe!

jazsemvredu-naslovna2

Življenje brez strahu!

jazsemvredu-naslovna3
panični napadi ponoči • Panični napadi • Psihoterapija forum

panični napadi ponoči

Panični napadi - panična motnja

panični napadi ponoči

Odgovor mija sob. 6.feb.2021 12.36

Spoštovani,

ukvarjam se z animacijo otrok, zato je obdobje karantene zelo vplivalo na moje delo. Obseg dela se je namreč močno skrčil, posledično pa imam tudi manj prihodkov. Zelo me je strah, kako bo v prihodnosti. Sem samozaposlena, ločena in mati dveh najstnikov. V zadnjem času se ponoči prebujam v strahu in prepotena. Pojavi se močan strah in tesnoba, postane mi slabo, vsa se tresem, najprej mi je vroče, potem me zebe. Srce mi podivjano bije. Zelo me je strah, da se bom onesvestila in umrla. Zdaj je prišlo že tako daleč, da si ne upam več spat. Zvečer podaljšujem budnost dokler le gre, berem, gledam filme, vse, samo, da mi ne bi bilo treba zaspati.
Ne vem, kako naj si pomagam, če bo šlo tako naprej, ne bom več mogla funkcionirati, ker sem že zdaj čez dan precej neprespana in utrujena.
Lepo prosim za pomoč.
mija
 
Prispevkov: 7
Član od: čet. 21.dec.2017 7.34

Re: panični napadi ponoči

Odgovor Nevenka tor. 9.feb.2021 20.39

Pozdravljena, Mija,

enkrat sem vam že malo več napisala o teh nočnih paničnih napadih. Vidim, da se spet ponavljajo. Žal je to nadležna zadeva, ki mine šele, ko se je ne bojimo. Lahko prihaja v epizodah, kar pomeni, da se lahko ponavlja kakšen mesec, včasih tudi dosti dlje, potem pa je kakšno leto mir. Potem se pa nam v življenju spet kaj takšnega dogaja in se ponovi. Pri tem ni nujno, da so napadi popolnoma enaki. Lahko nam recimo enkrat močno bije srce in se pojavi grozen strah, drugič pa nas zbudi slabost ali prebavne težave. Zelo pogosto nas zebe ali nam je vroče ali vse obenem, lahko se potimo, imamo kakšna notranja tresenja, mravljinčenja, možnosti je neskončno.

Glede na to, da se vam napadi ponavljajo, bi vam res priporočila psihoterapijo, saj se bodo napadi najhitreje nehali, ko se jih ne boste več bali. Na trgu je tudi kar nekaj naravnih pripravkov, ki delujejo kot pomirjevala ali vplivajo na boljše razpoloženje in sprostitev. Malo povprašajte v lekarni. Vendar samo s tem ne bo šlo, ker se bodo slej ko prej spet ponovili. Žal tu bližnjice ni. Tudi če začnete jemati antidepresive, se po nekem času, ali ko prenehamo z jemanjem, stvar navadno ponovi, če vmes ne delamo na sebi, predvsem pa, če nas je tega še vedno strah.

Želim vam mirno noč
Nevenka
Uporabniški avatar
Nevenka
spec. psihoterapije transakcijske analize
 
Prispevkov: 703
Član od: tor. 13.apr.2010 18.04
Kraj: Ljubljana

Re: panični napadi ponoči

Odgovor Ema22 sob. 22.jul.2023 20.54

Nočni napadi panike so lahko za tiste, ki trpijo zaradi njih, zelo neprijetna izkušnja. Ko se svet umiri in um išče počitek, ti napadi nepričakovano udarijo in razbijejo spanec. Posameznika preplavijo nenaden val silovitega strahu, ki ga pogosto spremljajo pospešen srčni utrip, težko dihanje in občutek bližajoče se pogube. Zaradi teme se občutek ranljivosti še okrepi, zato so napadi še bolj nepremagljivi.

Med temi nočnimi napadi se ljudje težko pomirijo ali prepoznajo sprožilce, ki so sprožili njihovo tesnobo. Pomanjkanje nadzora nad situacijo samo še poveča strah, kar ustvarja krog strahu in groze. Nočni napadi panike lahko povzročijo motnje v spanju in izčrpanost, kar vpliva na splošno počutje in kakovost življenja.

Če imate vi nočne napade panike, je nujno poiskati strokovno pomoč. Strokovnjaki za duševno zdravje vam lahko ponudijo smernice, strategije obvladovanja in podporo pri obvladovanju in zmanjševanju teh neprijetnih epizod, s čimer posameznikom pomagajo najti olajšanje in ponovno pridobiti občutek miru ponoči. Ne pozabite, da se vam s tem ni treba soočati samim in da so na voljo viri, ki vam bodo pomagali premagati to zahtevno izkušnjo.
Ema22
 
Prispevkov: 8
Član od: ned. 22.jan.2023 14.24

Re: panični napadi ponoči

Odgovor jakabasej9 pon. 12.feb.2024 11.35

Ema22 je napisal/-a:Nočni napadi panike so lahko za tiste, ki trpijo zaradi njih, zelo neprijetna izkušnja. Ko se svet umiri in um išče počitek, ti napadi nepričakovano udarijo in razbijejo spanec. Posameznika preplavijo nenaden val silovitega strahu, ki ga pogosto spremljajo pospešen srčni utrip, težko dihanje in občutek bližajoče se pogube. Zaradi teme se občutek ranljivosti še okrepi, zato so napadi še bolj nepremagljivi.

Med temi nočnimi napadi se ljudje težko pomirijo ali prepoznajo sprožilce, ki so sprožili njihovo tesnobo. Pomanjkanje nadzora nad situacijo samo še poveča strah, kar ustvarja krog strahu in groze. Nočni napadi panike lahko povzročijo motnje v spanju in izčrpanost, kar vpliva na splošno počutje in kakovost življenja.

Če imate vi nočne napade panike, je nujno poiskati strokovno pomoč. Strokovnjaki za duševno zdravje vam lahko ponudijo smernice, strategije obvladovanja in podporo pri obvladovanju in zmanjševanju teh neprijetnih epizod, s čimer posameznikom pomagajo najti olajšanje in ponovno pridobiti občutek miru ponoči. Ne pozabite, da se vam s tem ni treba soočati samim in da so na voljo viri, ki vam bodo pomagali premagati to zahtevno izkušnjo.

Vaša razlaga nočnih napadov panike je zelo natančna in razumljiva.
jakabasej9
 
Prispevkov: 4
Član od: pon. 22.jan.2024 5.05

Re: panični napadi ponoči

Odgovor domen pon. 4.mar.2024 12.19

Vaša izkušnja je zelo težka in razumem vaše skrbi ter strahove. Obdobje karantene je prineslo številne izzive, še posebej za samozaposlene, kot ste vi, ki se ukvarjate z animacijo otrok. Občutek negotovosti in finančnih težav lahko močno vpliva na vaše duševno zdravje.

Pomembno je, da se zavedate, da niste sami in da obstaja pomoč, ki vam je na voljo. Priporočam, da poiščete strokovno pomoč pri psihoterapevtu ali svetovalcu, ki vam lahko pomaga pri obvladovanju tesnobe in strahov. Prav tako se lahko obrnete na lokalne organizacije ali skupine za podporo, kjer lahko najdete razumevanje in podporo drugih, ki so v podobnih situacijah.

Poleg tega je pomembno, da se posvetite tudi svojemu telesnemu zdravju. Poskusite vzpostaviti rutino spanja in sprostitvene tehnike, kot so joga, dihalne vaje ali meditacija, ki vam lahko pomagajo zmanjšati tesnobo in izboljšati kakovost spanja.

Ne pozabite, da so tudi vaši najstniki lahko vir podpore in razumevanja. Pogovorite se z njimi o svojih občutkih in potrebah ter skupaj poiščite načine, kako se soočiti s to težko situacijo.

Nikar se ne obremenjujte sami s temi težavami. S pravo podporo in pristopom boste lahko premagali svoje strahove in ponovno našli notranjo moč ter ravnovesje.

Lepo prosim, če poiščete pomoč, saj si zaslužite podporo in skrb v tem težkem obdobju.
domen
 
Prispevkov: 3
Član od: pon. 4.mar.2024 12.17


Vrni se na Panični napadi

Kdo je prisoten

Po forumu brska: (ni prijavljenih) in 1 gost

cron