slika1

Ponovno odkrijte sebe!

jazsemvredu-naslovna2

Življenje brez strahu!

jazsemvredu-naslovna3
Bi rabil malo pomoči za kako naprej okrepati..... • Strokovnjak odgovarja in svetuje • Psihoterapija forum

Bi rabil malo pomoči za kako naprej okrepati.....

Vprašajte strokovnjaka kako reševati vaše težave z depresijo;
pomoč, svetovanje, predlogi in komentarji terapevtke za vaš primer.

Bi rabil malo pomoči za kako naprej okrepati.....

Odgovor jorkoj93 pon. 30.nov.2015 17.02

Lp sm nov na forumu in me zanima če mogoče ima gdo podobne težave kot js ali mogoče bo kaki zdravnik al terapevt prebrav..
no leto nazaj oktobra sem bil čist še uredu..nič me ni matralo nč zaskrbljen...počutje v glavi in telesu odlično..skos fizično aktiven vedno nasmejan...dokler ni prišel november in enega lepega večera ko sm bil otrujen sm se lepo ulegu v postlo in tam se je začelo....
na 1x se mi začel vrtet..meu sm občutek da bom v nezavest padu parkrat...dobil mrzlico..potem vročico..treslo me kot da bi biu nag pr -30..srce razbijalo..pulz tako močen sm mislu da mi ga bo vč čez prsa vrglo...pol sm sladkano vodo uzel..moja mi je dala helex 0.25 da sm počasi se začel umirjat..pa obhlatke za tilnik in seveda v dežurno na EKG kar pa ni čist nič pokazal razen malo višji pulz..ostalo vse uredu..neki časa me še majo tam na opazovanju..nič se ni zgodil več..men se pa začel dremat in tako izmučen bil kot da bi ceu dan slona nosu na ramenah..prišu domu in zaspal..
no in od tega dneva js nimam več miru..to se je še parkat ponovilo ampak vedno k sm prišu v dežurno ni bilo nič .vse normalno..in pol sm počasi začel tudi sam umirjat stvari ko se mi je to začel dogajat da ni bilo tako hudo..in počasi me je začel špikat po prsah..pritisk močen v glavi..občutek dušenja..skos misli da bom umru..sko sm meu srce v glavi da sm vsakič k je zabilo čutu in včasih je kaj preskočlo al pa rablo mal dle časa da je ponovno zabilo...in js sm že biu v luftu kot v vojski sredi noči..in se tresu..ampak sm z tem začel nekako živet ampak na slabše...nism več se smejav..vse mi je šlo na živce..nikamer nism šou več..nbenga nism hotu videt..izugibu se vsemu..alkohol začel pit k taveč pijanc..vsak dan skor pijan in to se je sam še slabšalo..do septembra letos ko je pa tk hudo postal dam sm v dveh dneh 2x bi v bolnici..prvi dan na urgenci v lj ker so mi svašta preizkave naredl pa je vse čist uredu..hvala bogu... drugi dan se mi isto ponovil in sm dobu sam še napotnico za v bolnico v lublani EKI..kjer so mi tam po enem tednu odkrili da imam ADHD in sem dobil strattera 40mg čez en mesec pa dali dozo na 80mg...in je vse bilo super bolše prišel nazaj tak kot sem bil včasih z temi tabltami...dokler zdj se mi začelo pojavlat počasi spet špikanje v prsih konstanto..občutek dušenja..pritiski močni v glavi..razbijanje srca ko samo iz stola ostanem mi srce razbija pa hitro bije..mogoč mal misli mi tk začele pešat te tablete so mi mojga prijatelja spodi čisto zmešal..niam nobenega nadzora več spodi...začel so mi spet prsti pa roke mrtvit te občutke vročine pol kar na enkrat mrzlote..otrujen zelo..celo telo me boli...drugače pa sem zelo še komunikativen se smejim delam vse..mam voljo do vsega..
zanimam me če gdo meu kaj takega in če pozna te tablete..če mogoče je to zdj pri men samo kaka obdobje da mam filing da se vse vrača nazaj da bom spet živa katastrofa..al je bolje da si poiščem psihologa..trtenutno ga niam..hodm vsak mesec po recept za tablete k svoji dokterci..
Bom vesel vsake pomoči..mnenja..tud kritike =)
hvala vam =)
Lp Damjan
P.s
naj še povem da te tablete jem od septembra naprej =)
jorkoj93
 
Prispevkov: 1
Član od: pon. 30.nov.2015 17.01

Re: Bi rabil malo pomoči za kako naprej okrepati.....

Odgovor Nevenka pon. 30.nov.2015 19.18

Pozdravljen, Jorko93, na našem forumu. Pri vas gre po vsej verjetnosti za panične napade. Najslabše kar je možno je, da ob njih pijemo alkohol, ker se stanje močno poslabša. Alkohol izzove namreč še močnejše napade in simptome, kot so tesnoba, hitro bitje srca, strah in podobno.

Sama zdravila so sicer olajšala simptome, pozdravila pa vas ne bodo. Ko boste prenehali z jemanjem, se namreč stvar lahko ponovi in navadno tudi se. Zato je potrebno začeti z delom na sebi, kar pomeni redno psihoterapijo kar nekaj časa. V tem procesu se boste počasi nehali bati simptomov, ki se bodo zato tudi počasi zmanjševali, saj jih hranite in jačate ravno s svojim strahom pred njimi. Še pomembnejše pa je, da boste spremenili tudi svoje vzorce mišljenja, vedenja in čutenja, ki so vas pripeljali do sedanjega stanja.

Skratka, svetujem vam, da čim prej poiščete redno psihoterapijo.

Veliko poguma:-)
Nevenka
Uporabniški avatar
Nevenka
spec. psihoterapije transakcijske analize
 
Prispevkov: 673
Član od: tor. 13.apr.2010 18.04
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Strokovnjak odgovarja in svetuje

Kdo je prisoten

Po forumu brska: (ni prijavljenih) in 1 gost

cron